Серія навчально-методичних посібників “Еколого-натуралістичні вісники Придніпров’я”:
Випуск 39 “Екологічний моніторинг довкілля” (методичні рекомендації для проведення);
Випуск 38 “Основи промислової біотехнології” (для слухачів обласної Природничої школи учнівської молоді);
Випуск 36 “Основи органічної хімії”;
Випуск 34 “Формування творчої особистості вихованців засобами кіномистецтва” (методичні рекомендації);
Випуск 33 “Сучасний стан і багаторічна динаміка флори природного заповідника “Дніпровсько-Орільський”;
Випуск 32 “Школа юних ветеринарів”;
Випуск 31 “Робочий зошит юного ботаніка та еколога”;
Випуск 30 “Робочий зошит юного зоолога”;
Випуск 29 “Рідкісні твердокрилі надродини Caraboidea (Coleoptera, Adephaga) Дніпропетровської області”;
Випуск 28 “Джерела народної творчості писанки нижньої Наддніпрянщини”;
Випуск 27 “Обласні масові заходи природоохоронного спрямування (методичні поради для участі)”;
Випуск 26 “Розв’язування задач з хімії”;
Випуск 25 “Організація роботи з творчо обдарованою молоддю”;
Випуск 22 “Ефективні форми виховання дітей”;
Випуск 21 “Вивчаємо птахів (Методичний посібник для керівників орнітологічних гуртків)”;
Випуск 20 “Шевченківський сад”;
Випуск 19 “Школа юних квітникарів”;
Випуск 18 “У екотворчості немає меж” (3 частина);
Випуск 17 “У екотворчості немає меж” (2 частина);
Випуск 16 “У екотворчості немає меж” (1 частина);
Випуск 14 “Організація роботи гуртків зоологічного спрямування”;
Випуск 13 “Школа безперервного цвітіння”;
Випуск 12 “Ботанічний практикум - погляд на сучасне і майбутнє”;
Випуск 11 “Слава хлібу на столі”;
Випуск 10 “На допомогу керівникам гуртків сільськогосподарського напрямку”;
Випуск 8 “Організація роботи в шкільних лісництвах”;
Випуск 7 “Перші кроки до великої науки”;
Випуск 6 “Екологічна освіта і виховання в навчальних закладах”;
Випуск 4 “На допомогу слухачам Малої академії наук”;
Випуск 3 “Вирощування лікарських рослин”;
Випуск 2 “Організація роботи гуртків сільськогосподарського напрямку”;
Випуск 1 “Організація роботи гуртків еколого-натуралістичного напрямку”;